"Promyczek na święta" - Klaudia Bianek

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 27 października 2021 roku

Liczba stron: 360


Pierwsze skojarzenie, które przychodzi mi na myśl o Klaudii Bianek? Miłość do zwierząt. Autorka dzieli się na swoim profilu miłością w tym kierunku, a tym razem odczucia te przekazała dla nas - w swojej najnowszej powieści. 


Zielony Zakątek to miejsce, które każdego otuli ciepłem. Bożena i Leon stworzyli gospodarstwo agroturystyczne przyjazne innym, jednak ich serca pozostają oprószone lodem. Na zewnątrz dzielą się uśmiechem, jednak w środku noszą tęsknotę. 


Każdy z bohaterów ma jakieś rany na sercu. Mierzą się oni z problemami dnia codziennego i dzięki swoim charakterom, muszą uporać się z przeciwnościami losu. Po raz kolejny otrzymałam od Klaudii książkę, w której sama mogłabym zostać daną postacią. Akcja wygląda jak wyjęta z życia i nie ma tutaj żadnych udziwnień. Jest swojsko, jest przytulnie, jest prawdziwie.


Jeżeli zapytacie mnie, czy znam kogoś, kogo historia będzie miała dobry odbiór u nastolatki czy dojrzałej już kobiety, to powiem Wam, sięgnijcie po Bianek. "Promyczek na święta" da Wam ukojenie w tym zabieganym czasie. 


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger