"Seks, wino i my" - Nieznany Carlo

 Wydawnictwo: Nieznani Wydawnictwo 

Data premiery: 9 listopada 2020 roku

Liczba stron: 236

"Seks, wino i my" to uczuciowa podróż. Jesteśmy świadkami rodzącego się uczucia, jego rozkwitu, a także żalu po stracie ukochanej. Emocje wylewają się z każdej sentencji. Mam wrażenie, że momentami Autor siedział w mojej głowie i przelał na papier to, o czym myślę. 


Nieznany Carlo swoim przesłaniem skłania nas do refleksji. Uzmysławia nam, ile rzeczy nie zauważamy, a są one bardzo blisko. Buziak na dobranoc czy wspólna poranna kawa - z reguły coś błahego, a jednak jest to przejaw ogromnej miłości. 

Przyznam szczerze, że jestem tak zachwycona tymi wierszami, że aż ciężko ubrać mi wszystko w słowa. Dzisiaj jest krótko, ale uwierzcie, że sami musicie doświadczyć magii tych słów. Będzie to uczta dla serca. Coś pięknego. Polecam!


Moja ocena: 9,5/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger