"Pamiętaj o mnie" - Megan Miranda

 Wydawnictwo: Chilli Books

Data premiery: 24 maja 2021 roku

Liczba stron: 400

Avery w ubiegłe wakacje straciła przyjaciółkę. Policja uważa, że był to nieszczęśliwy wypadek, jednak dziewczyna ma przeczucie, że dokonano zabójstwa. Postanawia wziąć sprawy w swoje ręce i doprowadzić do tego, aby prawda ujrzała światło dzienne. 


Sięgając po książkę obawiałam się tego, że będzie to słaba lektura. Dlaczego? Ponieważ średnia ocena na Lubimy Czytać wynosiła niecałe 6 gwiazdek. Z każdą kolejną stroną dziwiłam się, ponieważ mnie akcja bardzo zaciekawiła. Intrygowało mnie zachowanie bohaterów i to, jakie kroki podejmą. Były osoby, którym kibicowałam, ale i takie, których zachowanie nie podobało mi się.  

Świat pełen tajemnic, wspomnienia z przeszłości, a do tego wakacyjny klimat, który miał nieść ze sobą beztroskę, to coś, co otrzymacie dzięki tej książce. Na uznanie zasługuje również zakończenie, które zostało fenomenalnie wykreowane i pozytywnie zaskakuje. Z wielką przyjemnością sięgnę po inne książki Megan. Jestem przekonana, że ponownie otuli mnie dreszczykiem emocji. 


Moja ocena: 7,5/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger