"Pokaż mi swój świat" - Daria Skiba

 Wydawnictwo: Videograf

Data wydania: 11 maja 2021 roku

Liczba stron: 288


 Justyna pewnego dnia otrzymuje propozycję dodatkowej pracy, w której jej zadaniem będzie próba dotarcia do sześcioletniej dziewczynki, która w wypadku samochodowym straciła wzrok. W tym samym czasie na swojej drodze spotyka Rafała, którego okrywa mrok. Kobieta postanawia nowe znajomości przeanalizować i użyć ich do zaliczenia projektu na studia. Nie spodziewała się jednak, że będzie czekało na nią tyle niespodzianek...


„Pokaż mi swój świat” to książka, która wiele wnosi do naszego życia. Daria wykreowaną historią przekazuje nam, że nie należy słów dusić w sobie. Osoby nam bliskie są w stanie wiele zrozumieć i należy dzielić się z nimi tym, co leży nam na sercu. Nie odkładajmy spraw na później, bo kiedyś możemy nie doczekać odpowiedniej chwili i na wszystko będzie za późno. Nasze życie jest zbyt cenne, aby zrezygnować z tego, o czym marzymy.

Jestem dumna, że mogłam objąć swoim patronatem najnowszą książkę Darii. Sięgając po Jej powieści wiem, że nie zawiodę się i otrzymam cudowne historie. Tym razem również nie brakowało tutaj realizmu. Miłość łączy się z troską i poszukiwaniem własnego miejsca na ziemi. Każdy szczegół został wyjaśniony, jednocześnie nie rozciągając fabuły. Nie brakuje także zwrotów akcji i momentów, gdzie nasze emocje zostają postawione na szali. Z zaciekawieniem śledziłam poczynania bohaterów i ich życiowe wybory.


Polecam Wam tę książkę. Połączenie lekkości i subtelności to coś, co określa język, którym operuje Autorka. W tej powieści znajdziecie wątek związany z intuicją zawodową, miłością, zaufaniem czy próbą dawania drugiej szansy. Na koniec dodam tylko, abyście pamiętali, że nie należy oceniać nikogo po pozorach. Spójrzcie na świat Justyny, Rafała i Martynki, a nie pożałujecie wyboru. 


Moja ocena: 8,5/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Videograf. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger