"Zdrowe i pełne energii dziecko" - Katarzyna Błażejewska

 Wydawnictwo: Zwierciadło

Data wydania: 16 października 2019 roku

Liczba stron: 240 


W momencie, kiedy zaczęłam rozszerzać dietę Bobisia zainteresowałam się bardziej zdrowym odżywianiem. Od tego czasu także ze swojej diety staram się eliminować cukier i wszelkie niezdrowe przekąski. Postanowiłam jeść to, co Maleństwo.


Autorka w swojej książce wiele uzmysławiam - nam, rodzicom. Przekazuje ważne informacje odnośnie otyłości, mówi o potrzebnych wartościach odżywczych, a także informuje co warto zjeść, a co sobie odpuścić. 


Pamiętajcie, że przykład zawsze idzie z góry, i to my dajemy go naszym dzieciom. Jeżeli chipsy zastąpimy warzywami, to nasze pociechy uznają to za coś oczywistego. Od nas zależy, jakie priorytety jedzeniowe im wykreujemy. 

Na koniec zostawiam, to co najlepsze. Jak wiecie uwielbiam książki kucharskie i tutaj oczywiście nie brakuje przepisów. Otrzymałam ponad 60 receptur i każda z nich skradła moje serce. Nie ma tutaj wynalazków, za którymi najpierw trzeba przemierzyć kilometry w sklepie, aby je kupić. Składniki są dostępne od ręki i zapewne znajdują się w każdym domu. Przez przepisy przemawia prostota, a to bardzo sobie cenię. My już je testujemy i wcielamy w życie - z pozytywnym odbiorem przez Małego Szefa. 


Moja ocena: 7/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Zwierciadło. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger