"Król Midas" - Magdalena Szweda

 Wydawnictwo: NieZwykłe

Data wydania: 5 maja 2021 roku

Liczba stron: 348

Podobno król może mieć wszystko. Ale czy na pewno? Co w przypadku, kiedy jego "Cel" ma inny plan? Czy mężczyzna, który nie boi się żadnych wyzwań i jest nieobliczalny w swoim zachowaniu, będzie w stanie zdobyć to, na czym najbardziej mu zależy?


"Król Midas" to moje pierwsze spotkanie z mafijnym światem. Byłam bardzo ciekawa, jak odnajdę się w takiej historii. I powiem Wam szczerze, że nie wiem, co mam myśleć. Z jednej strony czułam, że to nie mój klimat, a niektóry sceny były dla mnie irracjonalne. Z drugiej natomiast byłam bardzo ciekawa, jak potoczą się losy bohaterów. Nie ukrywam również, że bardzo zaskoczyło mnie zakończenie, które było dla mnie na wielki plus. Myślę, że muszę sięgnąć po inne książki w tym klimacie, aby w stu procentach wyrobić swoje zdanie. 

Cieszę się, że pióro Autorki jest lekkie i stworzyła historię, przez którą można płynąć. Jesteśmy świadkami tego, jak ścierają się charaktery bohaterów. Nie brakuje również emocji, które monetami wywracają nasze serce do góry nogami. 


Cieszę się, że po raz pierwszy do mafijnego świata miałam okazję udać się dzięki "Królowi Midasowi". Ta historia zaciekawiła mnie i otworzyła drogę na nową ścieżkę literatury. 


Moja ocena: 6/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu NieZwykłemu.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger