"Bezczelna" - Melisa Bel

Wydawnictwo: Melisa Bel

Data premiery: 8 czerwca 2021 roku

Liczba stron: 354


Kinga ma ciężkie życie. Jej rodzina kieruje się ideą, którą tworzy Kościół i nie akceptuje postępowania dziewczyny. Nastolatka nie chce iść drogą obraną przez najbliższych i buntuje się. Ubiera się na czarno, ma swoje grono znajomych, ale jednocześnie próbuje sprostać wymaganiom stawianym przez dorosłych. 

Dziesięć lat później dorosła już kobieta szuka swojego miejsca na ziemi. Diametralnie zmienia swój sposób bycia i perspektywy. W jej sercu nadal pozostaje pewne wspomnienie z młodości...


Przyznam szczerze, że nie jest to lekka książka. Historia została podzielona na dwie części, gdzie w jednej jesteśmy świadkami wchodzenia w dorosły świat, a w drugiej czujemy tęsknotę za minionymi latami. Śledząc młodość Bezczelnej dostrzegamy to, jak ludzie często oceniają po pozorach. Dorośli nie byli zainteresowani tym, co leży w sercu dziewczyny ani jaki ma charakter, a przekreślali ją ze względu na wygląd. Nikt nie chciał wyciągnąć do niej pomocnej dłoni, ponieważ prym wiodły stereotypy. 


Zdecydowanie bardziej przemówiła do mnie część druga. Otrzymałam tam lekką powieść obyczajową i wyruszyłam w podroż, gdzie spotkałam silną i pewną siebie kobietę. 


Jeżeli szukacie książki, w której będziecie mogli porównać dwa światy, to sięgnijcie po "Bezczelną". Otrzymacie tutaj historię, która opowiada o tym, jak wychowanie i wzorce wpływają na nasze dalsze życie i postępowanie. 


Moja ocena: 6/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger