Zaczytany listopad

1. "Najcenniejszy podarunek" - Klaudia Bianek
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

2. "Jego babeczka" - Penelopo Bloom
Moja ocena: 5,5/10
Recenzja >klik<

3. "Pokój motyli" - Lucinda Riley
Moja ocena: 7,5/10
Recenzja >klik<

4. "Podaruj mi szczęście" - Lidia Liszewska, Robert Kornacki
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

5. "Kroniki Jaaru. Megapolis" - Adam Faber
Moja ocena: 7/10
Recenzja >klik<

6. "Atlas szczęścia" - Helen Russell
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

7. "Czart" - Robert Kilen
Moja ocena: 6/10
Recenzja >klik<

8. "Niesamowite budowle" - Michał Gaszyński
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

9. "Atlas odkrywców" - Piotr Wilkowicki, Michał Gaszyński
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<

10. "Szczęście przy kominku" - Gabriela Gargaś
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<

11. "Aleja Magnolii" - Denise Hunter
Moja ocena: 9/10
Recenzja >klik<



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger