"Drabina" - Eugenia Kuzniecowa

 Wydawnictwo: Znak

Data premiery: 5 lutego 2024 roku

Liczba stron: 304


Tolik stroni od kontaktów i marzy o spokojnym życiu w Hiszpani. Pewnego dnia los postanawia uśmiechnąć się do niego i mężczyzna znajduje się w swoim raju. Nie spodziewa się jednak, że jego los ponownie w mgnieniu oka obróci się o 180 stopni, a ci przed którymi uciekał - zamieszkają z nim. 


Zdecydowanie nie podpasowała mi ta książka. Niestety od początku męczyłam się podczas lektury i nie mogłam wczuć się w akcję. Dla mnie poczucie humoru, które zostało tutaj przedstawione nie wpasowało się w mój gust. Akcja dłużyła mi się, jednak liczyłam na efekt wow! i nie chciałam odkładać powieści w połowie. Dawałam jej szansę do końca...


"Drabina" to powieść o perypetiach rodzinnych opisana w "zabawny" sposób. Dostrzegamy tutaj próbę zaczęcia życia na nowo, według własnych zasad, ale także kwestię związaną z dopasowaniem się do tego, co los dla nas przygotował i zauważamy, że nie zawsze wszystko idzie zgodnie z takim planem, jaki obmyśleliśmy. 


Moja ocena: 4/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Znak.



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger