"The Deal. Układ" - Elle Kennedy

 Wydawnictwo: Zysk i S-ka

Data premiery: 8 grudnia 2023 roku

Liczba stron: 464


Hannah to silna kobieta, której przeszłość nie oszczędzała. W swoim młodym życiu wiele przeszła, jednak stara się czerpać z niego garściami i nie poddaje się. Dziewczyna jest utalentowana i ambitna, jednak pragnie od swojego losu czegoś więcej. Czy uda jej się to odnaleźć w momencie, kiedy spotka Garretta? 


"Układ" pierwszy raz czytałam siedem lat temu. Pamiętam, że wtedy niezupełnie polubiłam się z bohaterami, jednak po latach postanowiłam na nowo odkryć tę historię. Byłam ciekawa, czy moje spojrzenie na tę powieść zmieni się, czy jednak zostanie takie jak poprzednio. 


Okazało się, że wciągnęłam się w świat Hannah i Garretta. Byłam ciekawa tego, jak potoczą się ich losy i czy ta dwójka zapała do siebie sympatią czy jednak będą pomiędzy nimi leciały iskry złości. Książkę czytało mi się przyjemnie i z zaciekawieniem przeniosłam się do uczelnianego świata. 


Warto podkreślić, że "Układ" poza wątkiem miłosnym niesie porusza wiele innych kwestii. Są to między innymi kwestie zaufania, współpracy i perypetii, które dotyczą ludzi w wieku akademickim. Reasumując - fajnie było sięgnąć po literaturę z działu, który ostatnio mało mnie interesuje. 


Moja ocena: 7/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Zysk i S-ka.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger