"Świąteczna piosenka" - Natalia Sońska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 25 października 2023 roku

Liczba stron: 384


Książki świąteczne Natalii Sońskiej, to dla mnie już świąteczna tradycja. Pamiętam, jak pierwszy raz po Jej powieść sięgnęłam w 2016 roku i rozkochałam się w przygodach Alicji z "Obudź się, Kopciuszku". Od tego czasu w grudniu sięgam po historie świąteczne Natalii i rozkoszuję się nimi. 


Tym razem miałam okazję przenieść się do kawiarni i poznać losy rezolutnej Elizy, której pech nie opuszcza na żadnym kroku. Dziewczyna skradła moje serce swoim zachowaniem i miłością do świątecznego okresu. Zupełnym przeciwieństwem bohaterki jest Jacek, dla którego święta mogłoby nie istnieć, a pracę  przekłada ponad wszystko. Ich spotkanie to istny rollercoaster wypadków!


"Świąteczna piosenka" to lekka i przyjemna opowieść na okres świąteczny. Od pierwszych stron odczuwamy tutaj klimat bożonarodzeniowy, który rozpala ogień w sercu czytelnika i rozgrzewa je niczym ciepłe kakao. Warty uwagi jest tutaj wątek Pani Stasi, który ukazuje samotność osób starszych i docenianie tego, co mamy wokół siebie. Zdradzę Wam tylko, że jeżeli poznacie tę staruszkę, to plasterek na złamane serduszko będzie konieczny. 


Moja ocena: 8/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger