"Nasza dziewczynka" - Georgina Cross

 Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 28 września 2022 roku

Liczba stron: 360


Wczoraj przeczytałam tę książkę i musiałam ochłonąć. Przyznam szczerze, że nie wiem, jak określić uczucia, które towarzyszyły mi podczas lektury. Typuję tutaj dwie skrajne emocje - jedna na plus, druga na minus. 


Zacznijmy od plusów. Nie mogłam oderwać się od lektury! Autorka tak stworzyła akcję, że z każdą kolejną stroną byłam ciekawa, co wydarzy się w następnej kolejności oraz kto stoi za danymi wydarzeniami. Język, jakim została napisana ta historia, wciąga czytelnika do wykreowanego świata i przez akcję wręcz płynie się. Miałam wrażenie, że dopiero co zaczęłam poznawać losy bohaterów, a już byłam na ostatnich stronach. 


Do minusów muszę niestety zaliczyć to, że nie był dla mnie to wybitnie trzymający w napięciu thriller. Niestety niektóre wątki były do przewidzenia i brakowało mi nagłego zwrotu akcji. Schemat w pewnym sensie był utarty, jednak mnie nie zraziło to. Na plus jest również to, że zakończenie nie było takie, jakie obstawiałam.


Mimo, iż doszukałam się tutaj czegoś negatywnego uważam, że książka jest warta uwagi. Zaciekawiły mnie losy bohaterów, to co stało się z trzynastolatką i jakie miała perypetie na swojej drodze. Jeżeli szukacie thrillera psychologicznego okraszonego nutką tajemniczości, sekretów i kłamstw, to ta pozycja zdecydowanie jest dla Was.


Moja ocena: 8/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger