"Zaufaj swoim marzeniom" - Natalia Sońska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 27 października 2021 roku

Liczba stron: 400


Wielkie zauroczenie, marzenia o miłosnej przyszłości, a do tego wspólna droga zawodowa. Paulina myślała, że ma plan na życie. Okazuje się jednak, że Robert obmyślił to inaczej. Wszelkie nieścisłości wychodzą na jaw podczas wyjazdu do Zakopanego. Czy zakochani na nowo odnajdą w sobie żar uczucia podczas wyjazdu? 


Zacznę od tego, że nie mogę pogodzić się z myślą, że to już ostatnia część z serii zakopiańskiej. Była to dla mnie pewnego rodzaju tradycja - każdego roku sięgałam po najnowszą książkę Natalii i przenosiłam się w cudowny klimat. Wiedziałam, że dzięki Jej zimowym książkom moje serce będzie rozpalone, troski odejdą w niepamięć, a ja po raz kolejny, zakocham się w Tatrach. 


Autorka udowadnia, że wykreowaną powieścią potrafi trafić w kobiece serca. "Zaufaj swoim marzeniom" to nie tylko love story w zimowym akcencie, ale także ukazanie siły kobiecej determinacji. To przekaz o tym, że marzenia należy realizować i nie poddawać się, nawet wtedy, jeżeli los postanowi sobie z nas zadrwić. 


Jestem przekonana, że za kilka lat ponownie wrócę do tej serii. Usiądę wygodnie w fotelu, dzieci będą bawiły się w salonie, pies będzie grzał moje stopy, a ja wrócę pamięcią do dawnych lat. Powspominam jak to było, kiedy dopiero poznawałam serię zakopiańską i na nowo zakocham się w niej - zapewne jeszcze dojrzalszym uczuciem. 


Moja ocena: 8/10


Post powstał we współpracy z wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger