"Zima w Pensjonacie pod Bukami" - zbiór opowiadań

 Wydawnictwo: Filia

Data premiery: 27 października 2021 roku

Liczba stron: 376

Raz w życiu miałam okazję być w górach zimą. Pamiętam do dzisiaj ten cudowny klimat i magię, którą otulił mnie ten zakątek Polski. Dookoła widoki, które zostały okryte białym kocem, mróz szczypiący w policzki i skrzypiący pod butami śnieg. Niesamowite przeżycie, które nadal jest świeże w mojej pamięci. Z wielką chęcią, po raz kolejny, wybrałabym się zimą w górskie rejony.  Na chwilę obecną zostają mi jednak książki i możliwość przeniesienia się tam dzięki doznaniom, które zapewniają mi autorzy. 


"Zima w Pensjonacie pod Bukami" to niezapomniana podróż w w Bieszczady. Poznajemy siedem historii, gdzie każda porusza inny wątek. Pani Róża to kobieta, która jest w stanie zrozumieć każdą zagubioną duszę i słowem skleja najgorsze rany na sercu. 


W zbiorze opowiadań spotykamy osoby, które zbłądziły na swojej życiowej drodze. W pensjonacie szukają wyciszenia, zrozumienia i odpoczynku. Pragną, aby ich problemy chociaż częściowo odeszły w niepamięć. Czy uda im się znaleźć ducha świąt i przywołać uśmiech na twarz? 


Ta antologia to bardzo przyjemna pozycja. Idealna na zimowy czas. Usiądźcie wygodnie w fotelu, weźcie ciepłą herbatkę i wyruszcie w podróż.


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Filia.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger