"The Kissing Booth 3. Ten ostatni raz" - Beth Reekles

Wydawnictwo: Insignis

Data premiery: 11 sierpnia 2021 roku

Liczba stron: 384

Elle staje przed bardzo ważnym wyborem. Musi zdecydować czy pójdzie na studia w imię miłości i zamieszka z Noah, czy jednak pozostanie wierna przyjacielowi i studenckie życie rozpocznie z Lee...


Sięgając po pierwszy tom z tej serii, nie sądziłam, że tak bardzo polubię tę historię. Tym razem otrzymałam ostatnią część i było mi troszkę przykro, że nadszedł czas pożegnania z bohaterami. Przyznam szczerze, że miałam wrażenie, że jest to na pozór lekka historia jakich wiele, ale w sercu mam do niej pewny sentyment. 

Ten tom przepełniony jest emocjami. Jesteśmy świadkami tego, jak poważna decyzja spoczywa na Elle. Dziewczyna wie, że nie ważne, którą drogę wybierze, będzie niosła ona za sobą pewne konsekwencje. Musi zdecydować, czy ważniejsza jest dla niej miłość czy jednak przyjaźń. Wyboru nie ułatwia fakt, że w domku na plaży znajduje listę, w której z Lee zapisała rzeczy do wspólnej realizacji.


"Ten ostatni raz" to pozycja obowiązkowa dla fanów serii The Kissing Booth. Jeżeli natomiast nie znacie jeszcze tego cyklu, to koniecznie to nadróbcie. Jest to przyjemna młodzieżówka, która wywołuje uśmiech na twarzy. Dodatkowo bohaterowie mają tak świetne charaktery, że nie sposób oderwać się od ich zmagań.


Moja ocena: 8,5/10 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger