"Nigdy cię nie zapomnę" - Gabriela Gargaś

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 11 sierpnia 2021 roku

Liczba stron: 474

Miło było wrócić do Sagi Dobrzyńskich. Polubiłam bohaterów od pierwszego tomu i z wielką przyjemnością śledziłam ich losy. W trzeciej części jesteśmy świadkami tego, jak kolejne pokolenia budują swoją przyszłość. 


Bardzo podobało mi się to, że każdy z tomów rozegrał się w odrębnym czasie i pięknie skomponowało to rodzinną historię. "Nigdy cię nie zapomnę" to historia o zaufaniu i tworzeniu swojego własnego życia. Opowieść jest tak realna, jakby bohaterowie byli naszymi sąsiadami. 

Gabriela Gargaś tworzy książki, które wzruszają. Każda Jej pozycja, to lek na moje serce. Otula i przywołuje nostalgię. Uważam, że jest to jedna z niewielu pisarek, które idealnie obrazują akcję słowem. Coś pięknego! 


To już jest koniec, nie ma już nic... Ostatni tom z tej serii za mną. Mam bardzo przyjemne wspomnienia, jeżeli chodzi o ten cykl. Zapewne za jakieś kilka lat wrócę do niego ponownie. Tymczasem będę polecałam i kupowała go na prezenty, bo wiem, że warto!


Moja ocena: 7,5/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger