"Seksualne życie Polaków" - Magda Mieśnik, Piotr Mieśnik

 Wydawnictwo: WAB

Data premiery: 2 czerwca 2021 roku

Liczba stron: 320

Magda i Piotr Mieśnik zapraszają nas do sypialni Polaków. Bez owijania w bawełnę mówią o tym, jak wygląda seksualne życie ludzi. Nie boją się nazywać rzeczy po imieniu, a także tego, aby prawda ujrzała światło dzienne. 


Liczyłam na ciekawy reportaż. Niestety do mnie książka nie przemówiła. Czekałam na opis zdarzeń, poprzez które będę zbierać szczękę z podłogi, a otrzymałam momentami coś z serii "face palm". 

Nie ukrywam, że należą się autorom brawa za podjęcie tak kontrowersyjnej tematyki, która dla niektórych niestety nadal jest kwestią tabu. Została przedstawiona tutaj prawda o życiu niektórych ludzi i fakt, że wiele osób ukrywa pewne kwestie. Boimy się mówić otwarcie o seksie. Dlaczego? Bo tak wychowało nas starsze pokolenie? Po Kościół na to nie zezwala? Bo to wstyd? Tak jak technologia idzie do przodu, tak my powinniśmy skończyć z "zakazanymi tematami". 


Na koniec dodam jeszcze, że książka zdecydowanie skierowana jest do starszego grona czytelników. 


Moja ocena: 5/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger