"Potwór" - Walter Dean Myers

 Wydawnictwo: We Need YA

Data premiery: 2 czerwca 2021 roku

Liczba stron: 248 

Steve został osądzony o współudział w morderstwie. Szesnastolatek postanawia spisać wszystkie swoje przemyślenia w formie scenariusza. Uważa, że pomoże mu to poukładać wszystkie myśli, a jednocześnie ukoi ból związany z tęsknotą. 


Niestety nie mogłam odnaleźć się w tego typu książce. Z jednej strony możliwe, że długo nie sięgałam po nic z literatury młodzieżowej i ostatnio preferuję inne gatunki, ale z drugiej strony nie podpasował mi styl stworzenia tej książki. Forma treści została przekazana jako scenariusz filmowy i nie przemówiło to do mnie. Ciężko było mi wczuć się w akcję i momentami odnaleźć w fabule. 


Niestety ja do książki nie wrócę. Czy obejrzę film? Możliwe, że za jakiś czas tak. Najpierw jednak muszę skończyć remont i odchować dziecko. :D 


Moja ocena: 5/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger