"Nasze piękne chwile" - Natalia Sońska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 10 marca 2021 roku

Liczba stron: 384

Michał popełnił jeden karygodny błąd. Zdradził swoją dziewczynę, więc teraz czeka go nowe życie. Mężczyzna wraca do miejsca, gdzie spotkał swoją pierwszą miłość. Okazuje się jednak, że tam również nie czeka na niego spokój, ponieważ jego ukochana wychodzi za mąż, a on musi poradzić sobie z nową rzeczywistością. Czy da radę?


Postać Michała była intrygująca. Z pozoru był to mężczyzna, który szedł wyznaczonym torem i nie potykał się. W momencie, kiedy lepiej go poznajemy, zauważamy ile emocji nim włada. Jesteśmy świadkami tego, że każdy zasługuje na prawdę, możliwość wyrażenia własnego zdania, czy zrozumienie u najbliższych. 

Muszę przyznać, że była to najsłabsza książka Natalii Sońskiej, którą dotychczas czytałam. Na początku miałam wrażenie, że akcja pokrywa się z pierwszym tomem i są tam wstawki właśnie z tej części. Niestety brakowało mi tej nutki romantyzmu i kruchości, którą Autorka zawsze serwuje. Przykro mi trochę, że zawiodłam się na fabule i napotkałam tutaj monotonię. 


Mimo, iż książka nie spełniła wszystkich moich oczekiwań - nie przekreślam jej. Jak to mówią - "jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził". Z wielką chęcią sięgnę po kolejne powieści Natalii, ponieważ wiem, że Jej pióro i wyobraźnia zabiorą mnie w niezapomniane podróże. 


Moja ocena: 5,5/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger