"Zdrowa kuchnia rodzinna" - Monika Mrozowska

 Wydawnictwo: Zwierciadło

Data wydania: 14 kwietnia 2021 roku

Liczba stron: 224

Pierwszy raz z przepisami Moniki Mrozowskiej miałam okazję zapoznać się, dzięki "Zdrowym przekąskom". W związku z tym, że kilka z tamtych receptur na stałe mi towarzyszy, ucieszyłam się z możliwości poznania zawartości "Zdrowej kuchni rodzinnej".


Na początek zacznę od wielkiego plusa, który skradł moje serce - nie marnujemy jedzenia, a składniki, których używamy są dostępne od ręki. Jak wiecie, jak uwielbiam takie przepisy. Wszystkie dania, które są tutaj zawarte cieszą się tym, że są zdrowe, a dodatkowo idealne nie tylko dla dorosłych, ale również dla dzieci. 

Przez książkę przemawia również miłość. Monika Mrozowska ukazuje w niej, że gotowanie z dziećmi to przyjemność. Nie należy zabraniać im własnego eksperymentowania, a celebrować wspólny czas również w kuchni. To bardzo piękne i ważne chwile. 


Już dzisiaj jestem przekonana, że "Zdrowa kuchnia rodzinna" będzie w częstym użyciu. Potrawy z tej książki będą często gościły na naszym stole, i to się ceni. Polecam! :)


Moja ocena: 9/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Zwierciadło. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger