"Zabójcza przyjaźń" - Alice Feeney

 Wydawnictwo: W.A.B.

Data wydania: 10 marca 2021 roku

Liczba stron: 384


Morderstwo kobiety łączy ponownie ścieżki życiowe Anny i Jack'a. Małżeństwo zaangażowane jest wspólnie w zaistniałą sytuację - on, jako nadkomisarz, ona, jako prezenterka wiadomości. Okazuje się jednak, że podejrzewania kierowane są raz na Jack'a, a raz na Annę. Czy to możliwe, że ktoś z nich zamiast pomóc w rozszyfrowaniu tajemnicy, jest w nią zaangażowany?


Wow! To było coś świetnego! Od samego początku Autorka wykreowała w mojej głowie pewien trop i zwodziła mnie, abym szła tą ścieżką. Trzymanie w napięciu to coś, co charakteryzuje tę książkę. Bohaterowie również byli od siebie tak różni, a zarazem łączyła ich ta sama kwestia. 


Przez akcję wręcz płynie się. Miałam wrażenie, że dopiero co zaczęłam poznawać losy bohaterów, a tutaj już zbliżałam się do końca! Ta historia zdecydowanie wciąga i nie pozwala na chwilę odetchnienia. 


Serdecznie polecam Wam "Zabójczą przyjaźń". Thriller psychologiczny, który do końca trzyma w napięciu, a zwroty akcji są tutaj czymś świetnie wykreowanym. 



Moja ocena: 8,5/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu W.A.B.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger