"Moja droga Emmie Blue" - Lia Louis

 Wydawnictwo: Burda Książki

Data wydania: 24 marca 2021 roku

Liczba stron: 368


Emmie i Lucas poznali się w wyjątkowy sposób. Francuz znalazł list Emmie, który ukryty był w balonie. Nastolatkowie nawiązali znajomość, która trwa już od lat. W przeddzień trzydziestych urodzin przyjaciele spotykają się w knajpce. Kobieta liczy na to, że usłyszy od Lucasa wyjątkowe pytanie. Nie spodziewała się jednak, że dozna takiego obrotu spraw.


"Moja droga Emmie Blue" to lekka i przyjemna powieść obyczajowa. Uważam, że treść jest bardzo podobna do powieści Beth O'Leary. Lia Louis wykreowała ciepłą opowieść o dwójce ludzi, których niespodziewanie połączył los. Śledzimy ich zmagania z dorosłym życiem i perspektywy, które nimi kierują. 


Na uwagę zasługują również przedstawione postacie. Bohaterowie byli uroczy, ale jednocześnie nie przelewała się przez nich słodycz. Nikt nie irytował mnie również swoim zachowaniem, więc brawo dla Autorki za idealne wkomponowanie się w moje gusta. 


Jeżeli szukacie odprężającej lektury, to sięgnijcie po tę pozycję. Emmie zabierze Was do świata przyjaźni i ukaże jej prawdziwe oblicze. Dawka humoru i przyjemności gwarantowana. 


Moja ocena: 7/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Burda Książki. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger