"Później" - Stephen King

Wydawnictwo: Albatros

Data wydania: 10 marca 2021 roku

Liczba stron: 384


Jamie to jeszcze dziecko. Dziecko, które ma pewien dar. Mianowicie ma możliwość ujrzenia zmarłych i rozmowy z nimi. Chłopiec nie jest jednak w pełni zadowolony ze swoich umiejętności. Wszystko nabiera większego znaczenia, kiedy na swojej drodze spotyka specyficznego ducha...


Było to moje pierwsze spotkanie z twórczością Stephena King'a. Dotychczas bałam się Jego książek. Okazuje się jednak, że nie było czego. Akcja spodobała mi się i zachęciła do tego, aby sięgnąć po inne Jego dzieła. Wiem jednak po opiniach innych osób, że ta pozycja jest krótko mówiąc "delikatna" jak na Króla, jednak w moim przypadku, był to dobry wybór.


Cieszę się, że na spokojnie mogłam poznać wszystkie szczegóły akcji. Fabuła nie pędziła i nagle nie było wielkiego bum, jeżeli chodzi o ilość wątków. Autor dozuje wszystkie informacja w odpowiednim tempie. Powoli wkraczałam w świat intrygi i polubiłam styl kreowania świata przez King'a. 


Jeżeli szukacie historii o charakterze paranormalnym, to sięgnijcie po "Później". Przeniesiecie się do świata, w którym duchy będą posiadały wiele informacji, a Wy weźmiecie udział w pewnego rodzaju konspiracji. 


Moja ocena: 7/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Albatros. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger