"W błogiej nieświadomości" - J.P. Delaney

 Wydawnictwo: Otwarte

Data wydania: 18 stycznia 2021 roku

Liczna stron: 432


W momencie, kiedy Pete Riley wpuszcza do swojego domu Milesa Lamberta, codzienność jego rodziny zostaje wywrócona do góry nogami. Okazuje się, że mężczyzna ma dowody na to, że Theo nie jest dzieckiem Pete'a i Maddie. Jedno zdanie burzy cały szyk i rozpoczyna lawinę wydarzeń, których nikt nie spodziewał się.


Akcja wciągnęła mnie do wykreowanego świata od pierwszych stron. Autor od początku buduje napięcie i idealnie dozuje ilość przekazywanych faktów. Miałam okazję sama wybrać pewien trop i iść jego ścieżką. Po raz kolejny zostałam pozytywnie zaskoczona, ponieważ wydarzyło się coś, czego nie spodziewałam się. Dzięki temu nie mogłam oderwać się od lektury i byłam bardzo ciekawa, co za chwilę wydarzy się w tym thrillerze. 



Każda strona to dawka emocji. Głównym wątkiem jest fakt, że partnerzy dowiadują się o tym, że nie wychowują swojego biologicznego dziecka. Porusza to wiele kwestii i wyznacza nowe tory działania. Zostają poruszone także kwestie związane z wcześniactwem, nieprzygotowaniem do rodzicielstwa, problemami zawodowymi czy częściową zamianą ról w gospodarstwie domowym. 


Serdecznie polecam Wam "W błogiej nieświadomości". Autor pisze świetnym językiem, który jest zrozumiały i ciężko oderwać się od fabuły. Jeżeli jesteście ciekawi, jak potoczą się losy głównych bohaterów i dlaczego Miles jest przekonany, że Theo nie jest tym dzieckiem za które go uważano, to sięgnijcie po ten thriller psychologiczny.  


Moja ocena: 9/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Otwartemu. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger