"Mamy dla Mamy. Ciąża - jak przygotować się na życiową rewolucję?"

Wydawnictwo: Mamy dla Mamy
Data wydania: 4 grudnia 2018 roku
Liczba stron: 384


Każda kobieta w momencie, kiedy ujrzy dwie kreski na teście ciążowym, pragnie zacząć dbanie o dobro maleństwa i spełnienie się w wymarzonej roli matki. W momencie, kiedy dowiedziałam się, że nasza rodzina powiększy się, jednocześnie byłam bardzo szczęśliwa, ale także zaczęły pojawiać się w mojej głowie przeróżne pytania. Nie chciałam szukać wiedzy w internecie, ponieważ bardzo często przysparza nam ona więcej trosk, niż jest to warte.

Sięgając po poradnik "Mamy dla Mamy. Ciąża", już po spisie treści wiedziałam, że będzie to kopalnia niezastąpionej wiedzy. Znajdziemy tutaj sprawdzoną wiedzę, którą dzielą się z nami doświadczone mamy. Medyczne zachowania również mają swoje odniesienie i są tutaj same rzetelne informacje.


Uważam, że ten poradnik jest świetnym rozwiązaniem dla każdej kobiety, która spodziewa się dziecka. Książka będzie towarzyszyła Wam przez cały okres stanu błogosławionego. Wspólnie przechodzimy przez kolejne miesiące i poszczególne zmiany w rozwoju małego człowieka. W momencie, kiedy macie jakieś obawy, wystarczy, że znajdziecie odpowiedni rozdział, a otrzymacie fachową pomoc.

Mamy, które stworzyły ten poradnik postanowiły podzielić się z czytelnikami również historiami z ich życia. Poznajemy niekiedy trudne momenty ciąży, ale także anegdoty, które stają się rodzinnymi opowieściami.


Myślę, że nikt nie zrozumie przyszłej mamy tak dobrze, jak druga mama.Warto dzielić się wskazówkami wśród ciężarnych, ale osobiście cenię sobie porady tych najbardziej doświadczonych kobiet, które poród mają już za sobą.

Myślę, że jeszcze w żadnej książce nie zaznaczyłam tulu ważnych informacji, co w tym poradniku. Wiem, że wrócę do niego jeszcze nie raz i będzie on moim towarzyszem. Na koniec nie zostało mi nic innego jak serdecznie polecić Wam lekturę tej pozycji. Uwierzcie mi, że jest to must have każdej ciężarówki. Poradzi, uspokoi i da wytchnienie.

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Mamy dla Mamy.


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger