"Zima zasypie miłością" - Karolina Wilczyńska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 24 stycznia 2024 roku 

Liczba stron: 320


Diana poukładała swoje życie. W nowym miejscu znalazła ludzi, na których może liczyć. Kobieta także zawodowo zaczyna czuć, że zajmuje się tym, co kocha i docenia dary, które podarował jej los. Za oknem panuje mróz, a życie toczy się powoli. Do pewnej chwili... 


To już moje trzecie spotkanie z bohaterami Wrzosowej Polany. Tęskniłam za nimi i byłam ciekawa, co ciekawego przeniesie im kolejna pora roku. Mimo, iż dokoła panował śnieg, moje serce było gorące dzięki akcji, która miała tutaj miejsce. 


Serdecznie polecam Wam tę serię. Jestem miłośniczką powieści obyczajowych, które wychodzą spod pióra Autorki. Każda seria czaruje mnie fabułą i pozostaje na bardzo długo w moim sercu. Wybierając się w podróż do Wrzosowej Polany poznacie cudowne osoby a wiejski klimat doda temu wszystkiemu uroku. 


Moja ocena: 7/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger