"Czas przeszły" - Lee Child

Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 16 stycznia 2019 roku
Liczba stron: 448


Shorty Fleck i Patty Sundstrom to dwudziestopięciolatkowie, którzy tworzą związek. Bohaterowie postanawiają zacząć nowe życie i wybierają się w pewną podróż. Niespodziewana awaria samochodu przyczynia się do tego, że bohaterowie zmuszeni są zatrzymać się w pewnym specyficznym motelu.

Reacher postanowił wybrać się w podróż do Kalifornii, jednak zauważył drogowskaz z nazwą miejscowości, w której wychował się jego ojciec. Podróżnik pragnie lepiej poznać przeszłość swojej rodziny i zaczyna pewne śledztwo. Okazuje się jednak, że na jego drodze pojawia się wiele przeciwności losu...


"Czas przeszły" to moje pierwsze spotkanie z twórczością Lee Child'a a także popularnymi perypetiami Jacka Reacher'a. Nie wiedziałam czego mogę spodziewać się podczas lektury i czy Autorowi uda się przekonać mnie do Jego twórczości. Zdecydowanie jestem na tak! Nie wiem dlaczego prędzej w moje ręce nie trafiła żadna z książek z tej serii, ale teraz wiem, że koniecznie muszę to nadrobić.

Mimo, iż akcja w pewnym momencie zwolniła swoje tempo, to na początku została tak zakręcona, że chciałam jak najszybciej poznać ciąg dalszy zmagań bohaterów. Z wielkim zapałem śledziłam losy Patty i Short'ego, a także nie mogłam rozwikłać ich powiązania z rozgrywającymi się jednocześnie losami Reachera.


Nigdy tak naprawdę nie wiemy, jaką osobą jest ktoś nieznajomy. Zawsze człowiek potrzebuje czasu, aby w miarę dobrze poznać drugą osobę. Powinniśmy być świadomi tego, że nie należy bezgranicznie komuś ufać, ponieważ nigdy nie wiemy, jakie są jego zamiary. Niekiedy bywa tak, że ktoś wykorzystuje nas, tylko dlatego, że chce osiągnąć zamierzony cel. Ludzkie charaktery są różne i niestety nie wszyscy kierują się dobrem, które powinno nas otaczać.

Z wielką przyjemnością polecam Wam książkę "Czas przeszły". Autor tak wciągnie Was do świata bohaterów, że będziecie z zapartym tchem śledzili ich losy i chcieli dowiedzieć się, jak dalej potoczy się ich życie. Świetna alternatywa od oderwania się od obyczajówek, czy powieści fantastycznych.

Moja ocena: 7,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Albatros.
Copyright © Zaczytana Ania , Blogger