"Mów własnym głosem 50 lekcji jak głosić swoją prawdę" - Regina Brett

Wydawnictwo: Insignis
Data wydania: 17 października 2018 roku
Liczba stron: 374

Regina Brett w swojej najnowszej książce przedstawia nam 50 lekcji na temat tego, co możemy osiągnąć wyrażając własne zdanie, a także udzielając się w wielu sytuacjach.


Autorka uzmysławia czytelnikowi, ile udało jej się osiągnąć poprzez to, że odważyła się otwarcie powiedzieć innym o ranach z przeszłości, a także tym, jak okrutnie została potraktowana przez mężczyzn. Kobieta przekazuje nam, że nie powinniśmy dusić w sobie emocji, a także niewypowiedzianych słów. Jeżeli mamy problem, aby porozmawiać z kimś otwarcie o danej sprawie, to czasami warto przelać emocje na papier i przekazać odbiorcy szczery list.

Zdarzyło Wam się kiedyś patrzeć na cudzą krzywdę i nie reagować? W życiu dorosłym może niekoniecznie, ale w latach szkolnych zapewne każdy z nas choć raz był biernym gnębicielem. Nie musieliśmy osobiście obrażać danej osoby, wystarczyło, abyśmy stali obok i pozwolili na poniżania innych. Niekiedy zachowanie takie może doprowadzić do tragedii, a wystarczyłoby, aby jedna czy druga osoba powiedziała: "nie rób tak, przestań!".

Lubię sięgać po książki Reginy Brett. Autorka wiele w swoim życiu przeszła, a także nie poddała się i pokonała raka. Podziwiam Ją za wytrwałość, siłę walki, optymizm i podejście do życia. Dzięki Jej książkom zwracam uwagę na rzeczy czy zachowania, które kiedyś były dla mnie błahe.


"Mów własnym głosem" ma dla mnie duże znaczenie. Jestem świadoma tego, że nie zawsze potrafię wypowiedzieć słowa, które kumulują się w mojej głowie. Mimo, iż wiem co chciałabym zyskać, zdarza mi się, że boję się to powiedzieć, ponieważ przeraża mnie odzew innych. Zdecydowanie łatwiej o emocjach jest mi pisać i przekazywać moje odczucia właśnie w ten sposób.

Serdecznie polecam Wam zapoznanie się z książką "Mów własnym głosem". Dzięki tej pozycji zatrzymacie się na chwilę i pomyślicie o mocy słów. Jeżeli znacie inne "50 lekcji" Reginy Brett, to ta pozycja zapewne skradnie Wasze serce. Natomiast jeżeli jeszcze nie czytaliście Jej dzieł, to koniecznie to nadróbcie.

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Insignis.


Copyright © Zaczytana Ania , Blogger