"CzaroMarownik"

Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece
Data premiery: 13 października 2017
Liczba stron: 223


Nikt nie zrozumie tak dobrze kobiety, jak druga kobieta. Panie z Wydawnictwa Kobiecego wyszły ze świetnym rozwiązaniem i stworzyły CzaroMarownik. Jest to niezwykły kalendarz, dzięki któremu Wasze życie stanie się lepiej zorganizowane.

Już sama okładka przyciąga wzrok. Bijąca od niej elegancja i harmonia, wpasuje się w gusta każdej kobiety. W środku poza miejscem na zaplanowanie danego dnia, znajdziecie porady, wskazówki oraz miejsce na własne notatki.


Z własnego doświadczenia wiem, że w większości kalendarzy brakuje właśnie miejsca na dodatkowe notatki. Jeżeli chciałam w jednym miejscu posiadać więcej informacji, musiałam zainwestować w duży i gruby organizer. A wiadomo, że w damskiej torebce jest wszystko i do lekkich ona nie należy. To właśnie w CzaroMarowniku można znaleźć "to coś", czego nie ma w większości kalendarzy. Dzięki tej pozycji, będę mogła lepiej zorganizować mój przyszły rok, ale również moja torebka będzie mi za to wdzięczna - pozbędę się wszystkich notesików i luźnych kartek.

Przyszły rok zapowiada się dla mnie intensywnie. Myślę, że dzięki CzaroMarownikowi nie będę taką straszną przyszłą Panną Młodą z Piekła Rodem. :)



Jeżeli dopiero planujecie zakup kalendarza na rok 2018, to poczekajcie jeszcze chwileczkę i zainwestujcie w to cudo od Wydawnictwa Kobiecego. Jeżeli jest tu jakiś facet - to uwierz mi - to będzie świetny prezent dla Twojej dziewczyny. CzaroMarownik przyczyni się do tego, że żadna kobieta nie będzie martwiła się, iż nastał nowy rok, a wraz z nim przybyło jej lat. Korzystanie z takiego kalendarza, to sama przyjemność. 

Moja ocena: 10/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Kobiecemu.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger