10 najgorszych książek 2016


Był post dotyczący 10 najlepszych książek 2016 roku. Przyszedł czas na 10 najgorszych książek (według mnie) ubiegłego roku. Jesteście ciekawi jakie książki nie przypadły mi do gustu? Co nie spełniło moich oczekiwań oraz co mnie rozczarowało?

1. "Pokolenie Ikea" - Piotr C.
Nie, nie, nie. Zdecydowanie nie! Bohater książki to straszny bohater, który pozjadał wszystkie rozumy. Kobiety ocenia pod kątem pożądania. I zdecydowanie to czego jest za dużo w książce - wulgaryzmy!
źródło
2. "Dziennik watykański. Serce kościoła katolickiego od kuchni - władza, ludzie, polityka" - John Travis
Oczekiwałam jakiś sekretów, czegoś o czym mało kto słyszał. Sekrety? Tajemnice? Nie. Zbyt dużo dokładnych opisów pomieszczeń, przywiązanie do szczegółów, które nie są żadną tajemnicą.
źródło
3. "Piętnaście pierwszych żywotów Harry-ego Augusta" - Claire North
Nie mogłam wczuć się w akcję książki. Męczyła mnie fabuła.
źródło
4. "Teściową oddam od zaraz" - Małgorzata J. Kursa
Z teściową mało co. Liczyłam na książkę pełną humoru, która będzie dotyczyła perypetii związanych z teściową.
źródło
5. "Człowiek o 24 twarzach" - Daniel Keys
Ciężka książka. 
źródło
6. "Wołanie kukułki" - Robert Galbraith
Również nie dla mnie.
źródło

7. "Być jak Martha. Fascynująca historia życia Marthy Stewart" - Lloyd Allen
Liczyłam na chociaż jeden rozdział dotyczący rękodzieła. Przeliczyłam się. 
źródło
8. "Oddam Ci słońce" - Jandy Nelson
Niestety nie należę do grona fanów tej książki. 
źródło
9. "Polska odwraca oczy" - Justyna Kopińska
Nie wszystkie sprawy mnie zainteresowały.
źródło
10. "Długa zima w N." - Alina Krzywiec
Zakończenie nie przypadło mi do gustu.
źródło

Jak widzicie nie wypowiadałam się za bardzo o książkach. Zostawiam to dla osób, którym wyżej wymienione książki się podobały :)



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger