"Jestem cichy" - Betsy Petersen, Andie Powers

 Wydawnictwo: Frajda

Data premiery: 24 stycznia 2024 roku

Liczba stron: 32


"Jestem cichy" to piękna opowieść chłopca o tym, co mieszka w jego głowie. Dzięki tej historii wyruszamy w podróż i poznajemy piękno dziecięcej wyobraźni. Bohater pokazuje nam, jak wygląda świat, który widzi dziecięcymi oczkami, a także zdradza o czym rozmyśla.

Historia ukazana w książce niesie ważne przesłanie. Do dzisiaj pamiętam, że jako dziecko ciągle słyszałam, iż jestem nieśmiała. Nikt nie interesował się tym, co mała dziewczynka myśli, tylko zauważali, że siedzi cicho i stroni od kontaktów. W momencie, kiedy czytałam tę książkę synkowi, widziałam tam siebie. Komentarze dorosłych osób czułam na sobie.

Uważam, że warto sięgać z dziećmi po takie książki i pokazywać im, że są cudami. Każdy na swój własny sposób - czy to Mały Biegacz, który nie usiądzie w spokoju, czy to Marzyciel, który woli bawić się w spokoju.


Moja ocena: 9/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Frajda

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger