"Festiwal Lodowych Serc" - Agata Przybyłek

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 25 października 2023 roku

Liczba stron: 360


W ubiegłym roku miałam przyjemność poznać losy bohaterów z "Wypożyczalni Świętych Mikołajów" i zanurzyłam się w ich świecie. W momencie, kiedy dowiedziałam się, że wychodzi kontynuacja tej powieści, bardzo ucieszyłam się. 


Druga część opisuje relacje partnerskie i to, na jakich płaszczyznach są w stanie rozwinąć się. Śledzimy starania Justyny i Grzegorza oraz dostrzegamy smutek, który mieszka wewnątrz ich serc. Odwiedzamy Amandę, której życie posypało się rok temu. Zaglądamy również do mieszkania Mikołaja i Kasi dla których okres bożonarodzeniowy okazał się być czasem pełnym niespodzianek. Połączenie tych trzech głównych wątków tworzy interesującą powieść świąteczną. 


"Festiwal Lodowych Serc" to urocza powieść o miłości. Jesteśmy świadkami tego, jak życie potrafi zaskoczyć i zmienić swój tor w ciągu roku. Bywa, że to, co niedawno wydawało się niemożliwe, niespodziewanie nadchodzi i zmienia bieg wydarzeń. W tej historii nie brakuje codziennego życia i perypetii, z którymi ludzie spotykają się każdego dnia. Myślę, że każdy z nas będzie w stanie odszukać chociaż kawałek siebie w postaciach bohaterów. 


Moja ocena: 7/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger