"Ostatni dzwonek" - Beth O'Leary

 Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 8 listopada 2023 roku

Liczba stron: 416


Izzy i Lucas pracują w hotelu, który niestety nie prosperuje dobrze. Recepcjoniści nie mogą wytrzymać chwili w swoim towarzystwie bez docinek. Pewnego dnia odnajdują pudełko, które skrywa pierścionki zaręczynowe i obrączki. Ten epizod skłania ich do podjęcia wspólnych działań i poszukiwań właścicieli zaginionej biżuterii. Czy napięta atmosfera pomoże im w wykonaniu misji? Możliwe jest, aby dwójka tak zaciętych ludzi wspólnie wykonała chociaż jedno zadanie?


Ach! Co to była za świetna przygoda! Od pierwszych stron stron pokochałam Izzy i Lucasa. Z zapartym tchem śledziłam ich poczynania i to, jak wzajemnie dokuczają sobie podczas codziennych czynności. Kibicowałam im, ale jednocześnie nie chciałam, aby skończył się ten wzajemny sarkazm. 


Lubię pióro Beth O'Leary. Sięgając po Jej książki wiem, że otrzymam powieść, która wywoła uśmiech na mojej twarzy. Jej pióro zaprasza czytelnika do interesującego świata i kreuje historie, które nie pozwalają na smutek. Ciekawa kreacja bohaterów, wprowadzenie w świąteczny klimat, a do tego cięty język - to podstawowe cechy, które charakteryzują "Ostatni dzwonek".  


Moja ocena: 8,5/10


Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem Albatros. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger