"Daisy Darker" - Alice Feeney

 Wydawnictwo: WAB

Data premiery: 26 października 2022 roku

Liczba stron: 368


Przeczytałam tę książkę kilka dni temu i nadal nie wiem, co o niej myśleć. Może zacznę dzisiaj od końca, ale zakończenie wprowadziło mnie w takie zdziwienie, że nadal nie mogę pozbierać myśli i już kilka razy, ponownie analizowałam fabułę. To, co Autorka zaserwowała nam na koniec to moment, kiedy szczęka sama opada na podłogę... Czytałam "Czasami kłamię" i "Zabójczą przyjaźń" spod pióra Alice i mogę szczerze powiedzieć, że wszystkie trzy książki są na tym samym, wysokim poziomie. 


Książkę zdecydowanie polecam osobom, które lubią pokręcone wątki. Jesteśmy świadkami śmierci, która została przepowiedziana z rąk wróżki. Śledzimy zmagania rodziny, której relacje są bardzo specyficzne, a następnie otrzymujemy morderstwo... Jedno, drugie, trzecie... 


Szukałam każdej wolnej chwili, aby tylko dalej czytać. Nie mogłam oderwać się od fabuły i tego, co dalej wydarzy się na drodze bohaterów. Zdecydowanie polecam. Thriller warty uwagi. 


Moja ocena: 8,5/10


 Materiał reklamowy we współpracy z Wydawnictwem WAB.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger