"Mamy tylko lato"- Klaudia Bianek

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 29 czerwca 2022 roku

Liczba stron: 384


Pamiętam jak kilka lat temu z zachwytem oglądałam Camp Rock. Podziwiałam postać Demi Lovato, a moje serce szybciej biło do braci Jonas. Minęło sporo czasu, zmieniła się moja perspektywa postrzegania świata, mam inne priorytety, a Klaudia Bianek w swojej najnowszej książce pozwoliła mi wrócić pamięcią do nastoletnich czasów. 


Wsiadłam do pociągu, który zabrał mnie w przeszłość. Ponownie stałam się nastolatką i mogłam wybrać się na obóz muzyczny. Na moim ciele pojawił się dreszczyk ekscytacji, kiedy tylko pomyślałam o możliwości spotkania członków znanego zespołu. Czy moje pragnienia i wyobrażenia o nich będą pozytywne? Czy uda mi się zawrócić w głowie wokalisty?


Klaudia po raz kolejny skradła moje serce. Stworzyła historię, która pozwoliła mi odprężyć się, poddać się chwili nostalgii i stuprocentowo zanurzyć się w poznawanej historii. Uważam, że jest to świetna pozycja na lato. Dodatkowo książka idealnie wpasuje się w gusta osób, które zachwycały się Hannah Montana, Camp Rock czy High School Musical. 


Moja ocena: 7,5/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger