"Kraina Spełnionych Życzeń" - Joanna Szarańska

 Wydawnictwo: Czwarta Strona

Data premiery: 27 października 2021 roku

Liczba stron: 432



W ubiegłym roku pokochałam "Krainę Zeszłorocznych Choinek" całym sercem. Sklepik Pana Józefa zauroczył mnie swoim klimatem i cieszę się, że miałam okazję ponownie odwiedzić to miejsce. 


Tym razem odkryliśmy ciemniejszą stronę ludzkiej życzliwości. "Kraina Spełnionych Życzeń" to nie lukrowana powieść, a historia, która pokazuje jak okrutni potrafią być ludzie. Okres świąt charakteryzuje się tym, że każdy dzieli się dobrem, jednak na świecie są jeszcze osoby, które nie są w stanie tego docenić... 


Przyjemnie było śledzić losy bohaterów i ich zmagania. Przyznam szczerze, że trochę brakowało mi Pana Józefa, który swoje ukochane miejsce na czas wyjazdu zostawił pod opieką Heleny, Józefiny i Antosia. Poznałam jednak nowych bohaterów, którzy wprowadzili nowe emocje. 


Joanna Szarańska czaruje językiem. Ta historia przelewa na nas żar świątecznej magii i pokazuje piękno tego niezwykłego czasu. 


Moja ocena: 7/10


Post powstał we współpracy z wydawnictwem Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger