"Oddasz fartucha czyli facet w kuchni" - Tomasz Strzelczyk

 Wydawnictwo: Znak

Data premiery: 15 listopada 2021 roku

Liczba stron: 304



Pokochałam tę książkę od pierwszego wejrzenia! Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że jest to jeden z moich faworytów, jeżeli chodzi o książki kucharskie. 


Dlaczego tak bardzo zachwycam się tą pozycją? Ponieważ przemawia przez nią prostota! Są takie dni, kiedy mogłabym cały czas przebywać w kuchni, ale zdarzają się i takie, kiedy nie mam na nic pomysłu czy siły. Powiedzmy, że mam kalafior i co dalej? A to, że wystarczy go podgotować, a następnie posypać parmezanem i zapiec. Absurdalne? Nie dla mnie. Uważam, że takie proste pomysły na dania są nam potrzebne. 


Sięgając po tę książkę kucharską nie będziecie musieli wyposażać swojej kuchni w przeróżne składniki. Wystarczy, że zajrzycie do szafki czy lodówki, a wszystko będziecie mieli pod ręką. Użyte produkty są typowe, tanie, a dania łatwe i szybkie w przygotowaniu. 


Ja zdecydowanie jestem na tak i już mam zaplanowany jadłospis na najbliższe dni. To wszystko dzięki tej pozycji. Polecam!


Moja ocena: 10/10


Post powstał we współpracy z Wydawnictwem Znak. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger