"Studentka" - Tess Gerritsen, Gary Braver

 Wydawnictwo: Albatros

Data premiery: 15 września 2021 roku

Liczba stron: 368

Taryn Moore popełnia samobójstwo - taka jest wersja oficjalna. Okazuje się jednak, że podczas śledztwa na jaw wychodzą nowe poszlaki. Śledczy uważają, że dokonano zabójstwa. Pierwszym podejrzanym zostaje jej były chłopak, Liam...


To było moje pierwsze spotkanie z twórczością Tess Gerritsen. Nie wiedziałam czego mogę spodziewać się i do książki podchodziłam z rezerwą. Powiem Wam, że przepadłam. To była miłość od pierwszego zaczytania. Przepadłam! Akcja książki zafascynowała mnie. Byłam wielce zaciekawiona, jak rozwinie się fabuła. Dreszczyk ekscytacji towarzyszył mi z każdą przewracaną stroną. 

Historię śledzimy z dwóch punktów widzenia. Dowiadujemy się, jakie kwestie podejmowane są po śmierci Taryn. W podróży do przeszłości pojawiamy się w codzienności studentki. Śledzimy jej zmagania, rozterki, a także to, co było dla niej priorytetem. Dzięki temu zabiegowi, czytelnik może wykreować swój punkt odniesienia i wytypować podejrzanego. Czy zrobi to trafnie?


"Studentka" to książka pełna tajemnic. Śledzimy losy bohaterów, momentami nie wiedząc komu kibicować, a kogo osądzić. Wartka fabuła, mylne drogi i specyficzni bohaterowie to jest coś, co otrzymacie dzięki tej pozycji.

 


Moja ocena: 8/10

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger