"Mama na 5. Przybij piątkę" - Daisy Upton

Wydawnictwo: Insignis

Data wydania: 23 marca 2021 roku

Liczba stron: 240


Macie czasami wrażenie, że zabawy z Waszym dzieckiem są monotonne? Ciągle to samo i brak oderwania od codzienności? Jeżeli tak, to sięgnijcie po nowość od Wydawnictwa Insignis pod tytułem "Mama na 5". 


W poradniku znajdziecie zabawy dla dzieci od roku. Wielkim plusem jest to, że użyte do dziecięcej rozrywki są tutaj przedmioty, które znajdziecie w domu. Każdy z nas ma te gadżety pod ręką, więc nie trzeba kupować nic nadzwyczajnego. Dzięki Daisy dowiecie się, jakie zastosowanie można zleźć na poduszki, balony czy taśmę maskującą. 


Ja już teraz wiem, że do książki będę wracała. U nas leci dopiero pierwszy wspólny rok i jesteśmy na etapie poznawania rzeczy w otoczeniu czy tulenia się. Zdaję sobie jednak sprawę, że czym dziecko starsze, tym potrzebuje więcej absorbujących zadań. Cieszę się, że miałam okazję przeczytać ten poradnik już dzisiaj, ponieważ zawsze będzie mi łatwiej w przyszłości. Wiele świetnych pomysłów na zabawę już zostało w mojej głowie.


Moja ocena: 9/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Insignis.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger