"Jak zapewnić swojemu dziecku najlepszy start. Edukacja i rozwój zgodne z naturalnymi potrzebami przedszkolaka" - Mikołaj Marcela, Anita Janeczek-Romanowska

 Wydawnictwo: Muza

Data wydania: 13 stycznia 2021 roku

Liczba stron: 304


Dopiero co nosiłam Go pod sercem, a teraz już zastanawiam się, jak będzie wyglądała Jego przyszłość. Mimo, że mój Maluszek ma jeszcze czas, aby zacząć swoją edukację, ja już z wielką chęcią sięgam po wszelkie poradniki. 


W poradniku tym znajdziemy informacje o tym, że piaskownica na dworze została zastąpiona elektroniką i nic na to nie poradzimy. Dowiadujemy się, czy zawsze należy pozwolić dziecku na okazywanie emocji płaczem. Nie brakuje wskazówek o tym, że należy zwrócić uwagę na wspólne spędzanie czasu, a także czy kary i nagrody to podstawa dobrego wychowania. 


Osobiście nie nastawiam się na lekturę poradnika, jako coś, co powie mi jak mam postępować. Chętnie jednak czytam o wiedzy i doświadczeniu innych, aby było to dla nie wskazówką w chwilach zwątpienia. Tak również było w tym przypadku. Pozycja ta wiele mi uzmysłowiła i otworzyła oczy, na co należy zwrócić uwagę posyłając dziecko w pierwszą poważną podróż ku edukacji. 


"Jak zapewnić swojemu dziecku najlepszy start", to masa wskazówek o tym, jak wybrać odpowiednie przedszkole i na co zwrócić uwagę w placówce. Na pierwszym miejscu stawiane jest oczywiście dziecko, którego dobro liczy się dla nas najbardziej. I tym właśnie dzielą się z nami Autorzy. Ukazują, że niekiedy chociaż my byśmy coś chcieli, to wiele zależy od pociech...


Moja ocena: 8/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Muza. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger