"Polowanie na skarb" - Andrea Camilleri

Wydawnictwo: Noir Sur Blanc
Data wydania: 20 lipca 2018 roku
Liczba stron: 216


Montalbano to komisarz, u którego w pracy aktualnie nic nie dzieje się. Pewnego dnia niespodziewanie otrzymuje przesyłkę zatytułowaną "polowanie na skarb". Po wielu próbach udaje mu się rozszyfrować postawione mu zadania i zdobywa nowe tropy w tej niecodziennej zabawie.


Akcja tej książki jest specyficzna. Na początku nie działo się nic ciekawego, następnie było małe zawirowanie akcji, które wciągnęło mnie w fabułę i ponownie wróciliśmy do spokoju. Jestem wymagająca w kwestii kryminałów i lubię, kiedy co chwilę coś się dzieje, pojawiają się nowe tropy, czy zawirowania. W tym przypadku brakowało mi tego w dużej mierze, a także nie rozumiałam powiązania pomiędzy pierwszym wątkiem, a kolejnymi sytuacjami.


Książkę polecam osobom chcącym pośmiać się podczas poznawania opowieści. Nie otrzymacie tutaj wielkich zbrodni, ani przestępstw, tylko w miarę spokojną przygodę. To było moje pierwsze spotkanie z twórczością Andrea Camilleri'ego i słyszałam od kilku osób, że poprzednie tomy były lepsze. Czas to sprawdzić i przekonać się, czy seria o komisarzu Montalbano skradnie moje serce.

Moja ocena: 6,5/10

Za egzemplarz dziękują bardzo
Wydawnictwu Noir Sur Blanc.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger