"Głód miłości" - Natalia Nowak-Lewandowska

Wydawnictwo: Replika
Data wydania: 26 września 2017
Liczba stron: 320


Krakowski prawnik imieniem Dawid, to mężczyzna bardzo impulsywny, zawzięty i stanowczy. Nie dopuszcza do siebie myśli, że ktoś może sprawować nad nim kontrolę.
Kobieta zmienną jest. To stwierdzenie idealnie pasuje do Marty. Bohaterka ta, raz wykazuje się spokojem i ciszą, a w innym momencie jest wulkanem zła i bezpośrednio wyładowuje swoją energię.

"A ona tylko chciała akceptacji i miłości. 
Obezwładniającej, parzącej przy każdym dotyku, 
pozbawiającej tchu i niosącej siłę do walki z codziennością."

Spotykają się dwie osoby o szczególnych charakterach i indywidualnym podejściu do życia. Czy Dawid zgodzi się na to, aby kobieta zawładnęła jego życiem? A co tak naprawdę skrywa zachowanie Marty? Czy bohaterka ma jakiś sekret?

Jakiś czas temu w moje ręce wpadła powieść Pani Natalii Nowak-Lewandowskiej pod tytułem "Pozorność". Przyznam szczerze, że przedstawiona historia i styl pisania skradły moje serce. Niestety "Głód miłości" nie przypadł mi tak bardzo do gustu. Fakt, że przedstawione problemy bohaterów wciągnęły mnie do krakowskiego świata, ale mimo to, czegoś mi brakowało.

"Była sama wśród najbliższych, nieakceptowana, niczym wstydliwa prawda o ich idealnym życiu, 
rysa, której nie chcieli i nie mogli zaakceptować."

Autorka ciekawie dobrała postacie w pary. Połączyła dwa silne temperamenty, które próbowały stworzyć związek idealny. Każdy z nas miał różne przeżycia z partnerami - musieliśmy zaakceptować postępowanie drugiej połówki, bądź przeprowadzić rozmowę i spróbować je zmienić. Nie zawsze wszystko nam odpowiada, ale każdy człowiek jest inny i musimy nauczyć się z tym żyć. Poza historią Dawida i Marty, poznajemy również perypetie Aliny i Grześka. Małżeństwo przedstawia zarys zaufania i szczerości bez której miłosne drzewo obumiera.

Irytuje Was czasami druga osoba? Macie niespodziewane ataki złości? Wiecie co to takiego borderline? A może po prostu interesuje Was, czy główni bohaterowie będą w stanie wieść spokojne i ciche życie? Jeżeli tak, to koniecznie zaopatrzcie się w tę pozycję.



Moja ocen: 7/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Replika.



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger