"Dwa dni w Paryżu" - Jojo Moyes

 Wydawnictwo: Znak Literanova

Data wydania: 26 października 2020 roku

Liczba stron: 352


Nell postanawia wziąć życie za rogi i pokazać wszystkim, że niczego się nie boi. Spontanicznie kupuje dwa bilety do Paryża. Chwilę przed wyjazdem okazuje się, że jej chłopak postanawia nigdzie nie jechać. Kobieta ma więc przed sobą weekend w zupełnie obcym miejscu. Czy uda jej się pokonać nieśmiałość? Wygra walkę ze strachem?


Liczyłam na trzysta stron romantycznej opowieści z Paryżem w tle. Okazało się jednak, że "Dwa dni w Paryżu", to zbiór opowiadań, a nie jedna długa powieść. Jako wielka miłośniczka wszystkiego co paryskie, jestem trochę zawiedziona. Myślałam, że będzie ciąg dalszy losów Nell i Fabiena, a nie, że nagle wątek zostanie przerwany.


Mimo, iż historia opisana na okładce zajmuje tylko część książki, to cieszę się, że zostałam przeniesiona do Miasta Miłości. Miałam okazję wyruszyć w sentymentalną podróż i pozwiedzać najciekawsze miejsca tego skrawka Ziemi.


Sięgając po "Dwa dni w Paryżu" nie nastawiajcie się na historię w stylu Jojo Moyes. Tym razem będą czekały na Was krótkie opowiadania. Każde z nich ma swój urok, jedynie nie mają powiązania z tytułem. 


Jeżeli szukacie powieści, w której zostaną przedstawione relacje w związkach, to sięgnijcie po ten zbiór opowiadań. Otrzymacie tutaj relacje, które stopniowo rozkwitają, ale także zauważycie takie, gdzie na drodze kochanków pojawiają się przeciwności losu. 


Moja ocen: 6/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Znak Literanova.

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger