"Dublerka" - B.A. Paris, Clare Mackintosh, Sophie Hannah, Holly Brown

Wydawnictwo: Albatros

Data wydania: 29 lipca 2020 roku

Liczba stron: 384


Dziecięcy spór przyczynił się do powstania konfliktu wśród ich matek. Atmosfera zagęszcza się z dnia na dzień i dyrektor postanawia wprowadzić do grupy nową dziewczynkę. Głównym zamierzeniem miało być załagodzenie sporu, jednak sytuacja wymknęła się spod kontroli...


Rodzic jest w stanie zrobić wszystko dla swojego dziecka. Zostało to idealnie przedstawione w tej książce, gdzie cztery matki bronią swoich pociech. W momencie, kiedy pojawią się niedomówienia, w które wplątane zostają dzieci, na bok odchodzą wszelkie przyjaźnie i życzliwość, a zaczyna się walka lwic. 


Byłam bardzo ciekawa połączenia pióra czterech Autorek i tego, jaką fabułę wykreują. Nie wiedziałam czego mogę spodziewać się i nie nastawiałam się na nic z góry. Uważam, że "Dublerka" więcej ma w sobie jednak z literatury obyczajowej, niż z typowego thrillera. 


Duety są bardzo popularne, jednak z takim zestawieniem ilości osób do napisania jednej książki spotkałam się pierwszy raz. Niestety według mnie, nie zdało to do końca egzaminu. Czytając kolejne rozdziały, widać różnice pomiędzy stylem poszczególnych Pań. 


Jeżeli jesteście ciekawi, jak poradziło sobie to pisarskie połączenie, to sięgnijcie po "Dublerkę". Jak dla mnie, wielkim plusem jest to, że akcja do końca trzyma w napięciu. Czytelnik może snuć własne domysły, a na koniec i tak zostanie zaskoczony.


Moja ocena: 6/10


Za egzemplarz dziękuję bardzo

Wydawnictwu Albatros. 



Copyright © Zaczytana Ania , Blogger