"Powiedz mi, jak będzie" - Sylwia Trojanowska

Wydawnictwo: Czwarta Strona
Data wydania: 6 maja 2020 roku
Liczba stron: 360



Trzy pary, które na pozór wiodą spokojne życie. Nikt nie spodziewał się, że los postanowi zagrać z nimi w pewną grę i wywróci ich świat do góry nogami. Nagle pojawia się walka o lepsze jutro, próba radzenia sobie ze stratą, a także brak wiary w miłość.Wszystko jednak może ulec zmianie w momencie, kiedy losy bohaterów skrzyżują się. Czy jednak oni pozwolą sobie na to?

Nie da się opisać tego, co Autorka zrobiła z moim sercem w tej powieści. Emocje kobiety w ciąży bywają przeróżne. Tutaj dodatkowo akcja dotyczyła takich wrażliwych tematów, że łzy same leciały mi z oczu. Nie ukrywam, że w pewnej chwili miałam ciężki moment podczas lektury, jednak cieszę się, że po lawinie łez, nie odłożyłam książki na bok. 


Uwielbiam wszystkie książki Sylwii Trojanowskiej. Pisarka ta, ma świetne pióro, a Jej powieści są bardzo życiowe. "Powiedz mi, jak będzie" wiele nas uczy i jednocześnie uzmysławia, że życie lubi być nieprzewidywalne. Książka daje nadzieję na to, że nawet po najgorszych chwilach w naszym życiu, obok będą osoby, które zechcą nas pomóc i wyciągną do nas przyjazną dłoń. Tak naprawdę wiele zależy od nas, czy damy słońcu na nowo zaświecić w naszej codzienności. Serdecznie polecam Wam tę pozycję. 

Moja ocena: 9,5/10

Za egzemplarz dziękuję bardzo
Wydawnictwu Czwarta Strona. 

Copyright © Zaczytana Ania , Blogger