Podsumowanie maja
1. "Światło ukryte w mroku" - Sharon Cameron
Moja ocena: 9/10
2. "Nigdy więcej" - Anna Bellon
Moja ocena: 7,5/10
3. "Krok trzeci" - Bartosz Szczygielski
Moja ocena: 8/10
4. "Magazyn" - Rob Hart
Moja ocena: 8/10
5. "Zaginione arabskie księżniczki" - Marcin Margielewski
Moja ocena: 9/10
6. "Po latach w Paryżu" - Ella Carey
Moja ocena: 7/10
7. "Ktoś tu kłamie" - Jenny Blackhurst
Moja ocena: 7/10
8. "Wenecjanka" - Bogna Ziembicka
Moja ocena: 7,5/10
9. "Porozmawiajmy o pierwszej miłości" - zbiór opowiadań
Moja ocena: 10/10
Recenzja >klik<
11. "Przypadki chodzą parami" - Marta Radomska
Moja ocena: 7/10
12. "Poranki na Miodowej 1" - Joanna Szarańska
Moja ocena: 8/10
13. "Zawsze możesz na mnie liczyć" - Natalia Sońska
Moja ocena: 8/10
14. "W kolorze wrzosu" - Karolina Wilczyńska
Moja ocena: 7/10
15. "Antoine de Paris. Polski geniusz światowego fryzjerstwa" - Marta Orzeszyna
Moja ocena: 7/10
16. "Wszystkie nasze dni" - Natalia Sońska
Moja ocena: 9/10
17. "Narzeczona" - Kierra Cass
Moja ocena: 7,5/10
18. "Teściowe muszą zniknąć" - Alek Rogoziński
Moja ocena: 8/10
19. "Powiedz mi, jak będzie" - Sylwia Trojanowska
Moja ocena: 9,5/10
20. "Wyszczekana miłość" - Joanna Szarańska
Moja ocena: 8,5/10
21. "Żniwiarz. Czarny świt" - Paulina Hendel
Moja ocena: 8,5/10
22. "Nazwijmy to miłość" - Janusz Leon Wiśniewski